Siemens C55 + Eurotel Data Nonstop

Pepa linix na centrum.cz
Neděle Květen 11 23:20:43 CEST 2003

Hello

1. tip: Siemens MT50, stoji o 1000 mene nez C55 (za cca 2800 bez DPH)
a umi take Class 8 (4+1 TS), testoval jsem download konstantne 5kB/s -
 samozrejme zalezi KDE, nektere lokality jsou pretizene, i
na "vesnici" jsem nameril 4kB/s kontinualne, u jednoho hyper-super-
marketu jen 1kB/s, patrne dostal jen 1 timeslot pokud vubec)

2. pojdte bojkotovat Eurotel, inzeruje toto: "Výhody služby: Využití
všech služeb dostupných na internetu" viz
www.eurotel.cz/site/cz/servicesAndTariffs/services.html?list=8071
Přesto ICMP blokuje na svém firewallu a to me celkem vadi.

Mate nekdo pronajatou statickou verejnou IP od ET? Aktivace asi 500 a
pausal 150 Kc/mesic. Tam to ICMP take blokuje?

3. nevite nekdo, jak pomoci netmonitoru nebo jinak na Siemensu
zjistit, kolik timeslotu prave pouziva? Prece to musi jit nejak
zjistit?

4. videl jste uz nekdo GPRS telefon tridy A, tj. soucasne volani i
datovani? Nebo je to hudba budoucnosti?

5. Datovy + dobijeci kabel k siemensu v jednom, pokud cokoliv k tomu
tematu mate, prosim poslete to. Koukal jsem na nejake noname CL
adaptery a ty maji propojen 1+2 a 3+4, coz se mi nezda moc optimalni
(ochrana proti prebijeni baterky).

Co vim ja, jsou datove RS232 kabely + USB kabel v jednom (od cca 300
Kc vyse), ktery soucasne dobiji, ale pry to neutahne napr. v situaci,
kdy permanentne stahujete (treba ISO 700MB). Stejne se to velmi
spatne shani.

Jakekoliv zkusenosti vitam.

Pepa.