UCD-SNMP Demon

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Neděle Květen 11 23:44:03 CEST 2003

Jirka Kubík wrote:
: nemate nekdo prosim nekdo tip na nejake sikovne stranky o nastaveni
: tehle hruzy ? Uz se s tim trapim asi 2 dny a porad se mi to nejak nedari
: nastavit k obrazu svemu. SNMP bezi, ale vraci na vsechno nulove hodnoty.
: Na netu jsem nenasel nic co by pro me bylo pochopitelne, takze shanim
: neco pro absolutni SNMP zacatecniky. Kdyby jste nekdo mel nejaky tip,
: tak budu povdecen.

	Melo by stacit vyjit z toho konfiguraku, ktery je s tim SNMP
demonem dodavany. A nechcete radeji net-snmp misto ucd-snmp? Je to totez
ale novejsi. Nejaky pokec je treba na

http://www.fi.muni.cz/~kas/p090/referaty/skupina12/snmp.html

	Jinak primo na strankach net-snmp.

-Y.

--     I'm an "Oppenheimer", and I refuse to play politics with Linux.    --
--                                            --Linus Torvalds on LKML    --