update rpm balíčku

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Květen 11 23:54:06 CEST 2003

On Sun, May 11, 2003 at 10:58:41AM +0200, Slavek Banko wrote:

> Hmm, zajímavé. Očekával bych, že by v takovém případě mohli mít jak
> variantu "patch", tak "kompletní". A nešlo by nějak do informačních
> souborů přidat i ty "patch" balíčky? (Jako že by tam byl poslední
> "kompletní" a k tomu všechny jeho "patch".)

Zkusím se podívat, jestli se nedá stáhnout i kompletní balíček. Chtěl
jsem jen využít těch balíčků, které se mi stejně postahovaly při online
updatu. Jinak pro online update je samozřejmě patch vhodnější - obvykle
bývá výrazně kratší.

Přidání patchů do seznamu instalovaných balíčků asi nebude správná
cesta - řekl bych, že na ně ani 'rpm -i' nepůjde použít, jen 'rpm -U'
nebo 'rpm -F'. Spíš to vyřeším v rámci post-install skriptu.

> Pozn: SuSE nepoužívám a nikdy jsem jej ani nezkoušel, proto jej nijak blíž
> neznám (skoro se mi chce říci: naštěstí ;).

To je věc vkusu. Třeba právě tu automatickou instalaci mají propracovanou
velice pěkně.

                                                         Michal Kubeček