Terminal Services Klienti?

Karel Kral co-as na quick.cz
Pondělí Květen 12 08:39:45 CEST 2003

Dobry den,

Petr Hodan napsal(a):

> no nechapu tak trochu dotaz, vzdyt to jsou jen klienti, rdesktop
> pouzivam bez sebemensich problemu jiz nejakou dobu. Je ve vsech
> novejsich distribucich, pripadne se da lehce zkompilovat.
> Z praxe: chodi to :-) i po modemu (coz ale neni vlastnost klienta ale
> protokolu).

Pouzivam take rdesktop. Je to jak rikate - ovsem citelne mi chybi
podpora protokolu RDP5 (kdyz to srovnam s kolegou, co pristupuje z
XPcek, tak je jeho prenos radove 10x rychlejsi (po pomale lince)).
Slysel jsem, ze v nekterych komercnich produktech pro linux je RDP5
podporovan. Pridal bych se tedy k dotazu - neni neco pod GPL s timto
protokolem ?

Predem diky za odpoved
Karel Kral
---