problemy se sit. prenosy dat

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 12 09:02:42 CEST 2003

> mam server Linux RH 6.2, pracuje tise v koutku, sbírá data.
> Automaticky se z nej pres scp stahovala data.
> Uz ne. Nevim, co se stalo.
> V okamziku, kdy chci stahnout data, po par kB se zresetuje.
> Zkousim FTP,SCP,RCP. Je jedno na ktere strane jsem prihlasen,
> je jedno jako kdo se hlasim. Jde o smer prenosu.
> Ve smeru dovnitr prenesu cokoliv.
> Disky, partitions a data na nich jsou v poradku.
> ping -f bez problemu z obou stran.

  Zkuste se mrknout do logu ssh, pripadne do systemovych logu, zda v nich
neni neco zajimaveho. Pripadne se pak koukat tcpdumpem, co se tam deje...

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----