nefungujici *sit* pri pripojeni pres Eurotel GPRS

Jiri Chaloupka jirka na chalu.cz
Neděle Květen 11 19:55:15 CEST 2003

Dan Ohnesorg wrote:

> nicmene funguje to dobre. Funguje vam spojeni primo z telefonu? Pripadne se
> zeptejte ET jestli to opravdu zapnuli, me to minule zapinali nadvakrat,
> protoze se to pry nezreplikovalo.
>
> zdravim
> dan

z win to funguje, z pilota to funguje. sice s tim rozdilem ze z win i z
pilota pres bluetooth, ktery se mi tu jeste na linuxu nepodarilo
rozbehnout tak mam seriovy kabel, ale v tomto pripade by to melo byt
jedno. snad.

Jirka