Regularni vyraz do Apache LocationMatch

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Květen 12 10:15:13 CEST 2003

On Sun, 11 May 2003, Michal Polák wrote:

> [...]

Abych to upresnil - udelal jsem ted nasledujici strukturu :

# ls -la /home/httpd/html/nos
lrwxrwxrwx    1 root     root           26 May 12 09:53 pet -> /home/tixusers/petrsi/nos/
drwxr-xr-x    2 root     root         4096 May 12 09:54 sub
-rwxr-xr--    1 root     root          148 May 12 09:54 x.htm
-rwxr-xr--    1 root     root          215 May 12 09:53 x.php
# ls -la /home/httpd/html/nos/sub
-rwxr-xr--    1 root     root          148 May 12 09:54 x.htm
-rwxr-xr--    1 root     root          215 May 12 09:54 x.php
# ls -la /home/tixusers/petrsi/nos/
-rwxr-xr--    1 petrsi   petrsi        148 May 12 09:54 x.htm
-rwxr-xr--    1 petrsi   petrsi        215 May 12 09:54 x.php

a chci aby sel delat listing adresaru a aby sel pristup na vsechny
soubory s vyjimkou souboru koncicich na .php . Vyzkousel jsem vse
mozne vcetne tech Vasich navrhu ^/nophp.*(/|\.php)$  a ^/nophp.*\.php$
samozrejme opravenou, ze misto nophp je nos, ale vysledky jsou vzdy stejne,
neni mozny listing adresaru, je mozne stahnout .htm soubor (a predpokladam
ze pujde i kterykoliv jiny) , neni mozne stahnout .php soubor.

Takze vyhovuje to v tom ze to blokuje .php soubory ale bohuzel to
blokuje i listing adresare coz nechci - nevadi mi ze tam ty soubory
pripadne budou i videt.

Potreboval bych pravidlo ktere zablokuje pouze a jenom pristup na ty
.php soubory. Napriklad pokud napisu do pravidla ^/nos/x.php$ tak mi
to ten konkretni soubor zablokuje a listing adresare /nos je bez
problemu, ale samozrejme zadny dalsi .php soubor to neblokuje.

Zda se ze jakmile se doprostred napise + nebo * zacne vyhovovat i ten
adresar i kdyz uz neni specifikovano zadne jmeno souboru. Zkusil jsem
i zapis ^/nos/.+\.php$ aby tam muselo byt nejake jmeno, ale chova se
to porad stejne - blokuje .php ale i listing adresare.