maximalni pridelena pamet procesu

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pondělí Květen 12 11:59:38 CEST 2003

On Mon, 12 May 2003, Petr Klima wrote:

> Nebijte mne, ale neni to nahodou omezeni architektury x86? GDT
> (tabulka globalnich deskriptoru) umoznuje 4GB a LDT 2GB (lokalni, tedy
> tudim pro jednu ulohu). Ale at se radsi vyjadri povolanejsi.

Program si muze naalokovat (nezavisle na podpore high-mem) az 2.9GB (pri
zkouseni jsem se dostal konkretne na cislo 2930MB).

Je to dano rozdelenim virtualniho adresoveho prostoru mezi jadro (1GB) a
proces (3GB). Z tech 3GB vam neco sezerou knihovny a podobne smeti.

Jinak jsem tohle resil v tehle konferenci pred par tydny - zkuste prohledat
konferenci - http://www.linux.cz/lists/archive/linux/184422.html
(sorry za tu cestinu)

Bye

--

!!!změna kanceláře a telefonního čísla/my phone number and office was changed!!!

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek
  Bozetechova 2, 612 66        Fax:    +420 54114-1270
  Brno, Czech Republic         Phone:  +420 54114-1220