Terminal Services Klienti?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Květen 12 13:59:52 CEST 2003

: Odesílatel: Karel Kral <co-as na quick.cz>
: > RDP 5.x ma byt snad uz v novem vydani (racuje se na nem), nema uz snad
mit
: > volbu --save-licence (ale mozna jsem jen blbe videl) ani moznost
pripojit

pardon, ma to byt built-in-license (ci jak ty pomlcky), prave se mi
seskladaly kolecka dohromady ;-)

: > se bez licence - tedy s tou W2k simulovanou (to uz sjem videl zcela
ostre -
: > je to kvuli vetsi legalnosti - asi je uz plati M$). Ale jak se rika,
vsecko
: > mze byt nakonec uplme jinak.
:
: To jsem moc nepochopil. Prihlasuju se ted s volbou -n a to hostname
: generuju v bashi (pokazde je jine). Dostanu tu 90ti denni a normalne
: pracuji (zkusil jsem to i na XPckach - funguje to stejne). Akorat kolega
: musi obcas na Win2000 serveru tyto me pokusy "odmaznout". Logicky z toho
: vyvozuji, ze pouzivani te 90ti denni licence neni zavisle na RDP 5. Tu
: "simulovanou" - myslite tu 90ti denni ?

Ne, rdesktop se umi tvarit jako ze je Win2k workstation, tudiz nepotrebuje
licenci.

Az 10x denne se vam takhle pripoji 100 uzivatelu, vas admin vas bude mit
strrraaasssnnneee mmmoooooocccccc rad

JL.