Apache z MDK9.1 a nagios? vubec neni solved

Jaroslav Lukesh lsh na wo.cz
Pondělí Květen 12 15:00:00 CEST 2003

: Odesílatel: Jaroslav Lukesh <lsh na wo.cz>
: > Na MDK9.1 mam nainstalovany distribucni apache (jedina uprava - jede z
: > portu 100 misto 80) a nagios. Po spusteni apache se na nagios nemuzu
: > dostat, ani z 127.0.0.1:100/nagios/ (error 404 not found), pricemz na
: > samotneho apache se samozrejme dostanu.
:
: Omlouvam se za zbytecny dotaz, uz to po mne chce autorizaci. Na nejakem
: webu jsem nasel co mam dat do konfiguraku apache, ted jenom najit co
napsat
: do te autorizace ;-)

No a ta uatorizace mi jeste furt nejde. Je nekde zakopany pes, abych tu
zdechlinu vykopal?

Dekuji., JL.