Debian

igor kompas igor20 na host.sk
Pondělí Květen 12 18:41:58 CEST 2003

"Jake pohnutky vas vedou k tomu, ze chcete stahovat "neoficialni" iso?"

Kedze som sa dopocul ze debian ma skvele unstable releases ,chcem taku vyskusat.

"pro testing nejsou SECURITY updaty...  napriklad ted je v nem samba s
exploitem..."

Podla mojich skromnych vedomosti je ten exploit samby pritomny vo vsetkych
verziach samby az do opravy ,ktora je tusim az vo verzii 2.2.8a...
Teda ked si stiahnem "oficialne stable iso" woody ,aj tak si ho stiahnem s
exploitom ,nie? Iba ak by opravili tu sambu vo woody ale nie v stable ,co sa
mi zda trochu divne nie? Ale este som si to nenainstaloval takze neviem presne
aka verzia samby je v stable woody.

Inak dakujem za objasnenie verzii sid a sarge .