Debian

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 12 19:00:12 CEST 2003

> Podla mojich skromnych vedomosti je ten exploit samby pritomny vo
> vsetkych verziach samby az do opravy ,ktora je tusim az vo verzii
> 2.2.8a...  Teda ked si stiahnem "oficialne stable iso" woody ,aj tak si
> ho stiahnem s exploitom, nie? Iba ak by opravili tu sambu vo woody ale
> nie v stable, co sa mi zda trochu divne nie? Ale este som si to
> nenainstaloval takze neviem presne aka verzia samby je v stable woody.

Ne, exploit tam pochopitelne neni. Ve woodym je tusim verze 2.2.3a-12.3,
ktera ma vsechny zname bezpecnostni diry zaplatovane. Tohle je standardni
chovani distributoru - pokud se najde v baliku chyba, autor vyda novou
verzi, kde je opravena. Ta ovsem casto obsahuje nejen opravu, ale nejake
nove vlastnosti (potencialni chyby) a navic se chyba muze objevit az ve
verzi novejsi, nez je v distribuci. Distributor vetsinou radeji zaplatuje
starou verzi, nez aby riskoval novou.

Jinak woody = stable (sarge = testing a sid = unstable).

-- Honza Houstek