xfs_freeze & xfs_dump

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 12 19:40:36 CEST 2003

> Mozna jsem to zcela nepochopil, ale xfsdump jen dumpne data (cte), kdezto
> xfs_freeze je zmrazi proti zapisu (proc by nebylo mozne cist ?).
> btw zkuste si zmrazit /var pri zapnutem psacct ;-)

No ja s vami nepolemizuju o tom, zda to dela nebo nedela, proste se
zastavi a ceka na odmrazeni. Pokud se vam to chova jinak, tak budu vdecny
za blizsi popis vasi konfigurace.

BTW neni nahodou na UNIXu kazde cteni zapisem?

-- Honza Houstek