Jak je to s počtem CD u SuSE 8.2 Professional CZ ?

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Květen 12 20:49:59 CEST 2003

On Mon, May 12, 2003 at 07:51:28PM +0200, n_petr na seznam.cz wrote:

> kolik má nyní CD disků a DVD disků distribuce SuSE 8.2 Professional CZ ?

Pět CD, dvě DVD.

> Nebyl počet nějak zredukován ?

Jak se to vezme. Těch pět CD odpovídá prvním čtyřem (ze sedmi) CD
u 8.1. Jediná redukce spočívá v tom, že nejsou k dispozici zdrojáky
na CD. Na prvním DVD je instalace, na druhém zdrojáky.

> Je ještě něco jako Personal a Professional verze ? Liší se to počtem CD, DVD
> disků - jak ?
>
> Zásadní rozdíl v programovém vybavení Personal a Professional verze u SuSE
> 8.2 ?

Nevzpomínám si, že bych někdy (počínaje 7.3, kdy jsem SuSE začal
používat) viděl u CZ verze rozlišovat Personal a Professional.
V nabídce je jen jedna, která odpovídá Professional verzi "mezinárodní".

                                                  Michal Kubeček