Lze vratit software dodany s notebookem?

M.Coufal coufal na senior.cz
Pondělí Květen 12 20:49:47 CEST 2003

Nevidím duvod koupit NB bez zádného SW a zákoný duvod proc by me nemel být
prodán. Ale asi nesmí být soucástí dodávky, mýslím SW, pak je pouze na
libovuli výrobce, zda-li me vezme SW zpet.
cm

"Jarda" <jarda na yucom.be> píse v diskusním príspevku
news:b9olsj$emm$1 na news.worldonline.be...