Sylpheed a UTF-8 (Re: Soutez - Projekt roku 2002)

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Pondělí Květen 12 23:42:51 CEST 2003

On 12 May 2003 10:06:53 +0200
Michal Weinfurtner <weinfurt na tesmail.cz> wrote:

> Co takhle switch to UTF-8 :-)))
>
> M.W.

Nejdrive jsem nechtwel reagovat... I ja jsem si hodne pocetl. V halvicce
jsem si precetl uf-8. Tak jsem ho v nabidce nastavil, ale vysledek se
nedostavil. Povedlo se nekomu v Sylpheedu zprovoznit UTF-8?

Diky
PaD

--
 I hope to die before I *have* to use Microsoft Word.
                          -- Donald E. Knuth