Instalacia squid - pomoc

Ondrej Zlosky xzlosky na fi.muni.cz
Úterý Květen 13 12:37:16 CEST 2003

Stevo wrote:

> ve

> dik, vypisuje mi vsak ze uzivatel squid je neznamy... Treba ho vytvorit?
> Myslel som ze ta "instalacia" alebo ako to nazvat si vsetko nastavi (asi som
> mal pred instalaciou optimisticke myslienky, ze? :-)
> Takze ako dalej??? (sorry, ale v linuxe som blbec)
>
> Stevo

bud vytvorit uzivatele squid, pokud uz neni vytvoren (ale myslim, ze by
po instalaci vytvoren byt mohl) nebo zmenit uzivatele squida na koho
chcete, tzn. v /etc/squid/squid.conf (aspon na RH) hledat volby

cache_mgr user [default roor]

cache_effective_user user [default squid]
cache_effective_group group [default squid]

a tomuto uzivatele pomoci "chown user $cache_dir" priradit cache
adresare. Verim, ze to pomuze..

--
Bc. Ondrej Zlosky
xzlosky.fi.muni.cz