vytvareni novych RAID mirrorovych disku

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Květen 13 08:30:40 CEST 2003

	Bohuzel to nemusi byt zrejme pravda. Zazil jsem jiz i pripad (y
- ?), kdy disky mely seriova cisla hned po sobe (fakt nahodicka, ze by
to byl zacatek/konec smeny...:-)) a presto je linux nadetekoval kazdyho
jinak - proc nevim...:-( Software RAID se s tim vyrovna celkem v pohode,
HW RAID taky, tedy pokud vysledna kapacita pridavaneho je aspon tolik,
co je treba... (coz uz se mi taky stalo, ze disky ruznych vyrobcu stejne
kapacity nemaji ve skutecnosti stejnou kapacitu - chybelo blbych 10MB k
tomu, ze jsem musel vsechno preinstalovat...:-()