Kdo pouziva Linux?

Novy David david_novy na lion.cz
Úterý Květen 13 15:56:49 CEST 2003

Dobry den.

Vite nekdo o nejake vetsi firme, ktera pouziva Linux na neco jineho nez WWW,
ftp nebo router / FW? Vetsi = minimalne 1000 zamestnancu. Nejlepe > 2000
zamestnancu. Ja tady pravidelne slychavam na porade, ze Linux neni vhodny do
firemniho prostredi a ze to nikdo nepouziva. Uz mi to leze na nervy, protoze
dotycny proste neumi rict, ze nezvladl organizaci instalace Linuxoveho
serveru. On teda placa tech nesmyslu vic, ale tohle je jeho hlavni zbran.
Takze misto, aby se resily problemy, tak padaji vymluvy, proc to nejde. A
jak vime, ze stokrat opakovana lez se stava pravdou, takze je mozne, ze
casem bude Linux u nas nepritel cislo jedna.
Proto by mi pomohlo par srovnatelne velkych firem, na kterych bych dokazal,
ze nema pravdu. Nejlepsi by byly firmy, ktere na Linuxu jedou svuj IS. Vite
o nekom nebo o miste, kde zjistit par firem? Klidne i zahranicnich.

Diky

No u nás je okolo 200 zaměstnanců a na linuxu běží squid, samba, dhcpd, www,
router ipsec atd...