Re: Suse 8.1 ISO

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Květen 13 16:00:16 CEST 2003

Dobrý den,

no já myslím, že není problém sehnat ISO image Live
distribuce, což ovšem není asi to, co Vás zajímá. Pokud
to dobře chápu, jediná legální možnost jak si opatřit
CD je si koupit celou distribuci (dostanete solidní
cca 400 stránkový příručky a podporu).

Zda-li je korektní si stáhnout FTP verzi a doma si ji
nainstalovat, to sám přesně nevím. Po předešlé diskuzi
ohledně licence SuSE distribuce nebo její částí je má
víra dost otřesená... Nicméně prozkoumáním licenčních
souborů na svým SuSE jsem nezjistil žádný překážky.

Ostatně, na ftp.linux.cz teď už asi bude verze 8.2.

Zdraví

Oak

Reklama:
Letosni nejvetsi filmova podivana CHICAGO. Zvou Vas Hollywood Classics Entertainment a Magnesia. Hledejte na http://www.hce.cz