synchronizace home adresaru

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Květen 13 16:11:32 CEST 2003

On Tue, 13 May 2003, Honza Houstek wrote:

> Uz delsi dobu se snazim efektivne vyresit synchronizaci svych home
> adresaru. Pohybuju se mezi ctyrmi misty (skola, prace, kolej, doma) a
> vsude mam podobna data. Vsude je internet, i kdyz doma celkem pomaly.
> Hledam nejaky nastroj, ktery by mi pomohl udrzovat ty adresare stejne.
> Urcite neco do user-space, napadlo me to resit pres InterMezzo, ale
> rychle jsem to zavrhnul. Zkousel jsem CVS, ale neni to ono. Nepotrebuju
> udrzovat verze, spise cas od casu neco preorganizuju, presunu, promazu,
> pridam, zmenim, a potrebuju nastroj, ktery dokaze tyto zmeny popsat
> [...]

Ano, prejmenovani skutecne neni pres CVS zalezitost, ktera by mela
zachovat dusevni zdravi.

Proc se Ti nelibilo InterMezzo/InterSync? Kazdopadne z velmi podobneho
soudku muzes zkusit Codu (je primo v kernelu). Prestoze k jeji funcknosti
je par opravnenych vyhrad, pro Tvuj ucel by mohla poslouzit celkem
rozumne, IMHO.

--
JiKos.