Vypalovani DVD-RW medii

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Úterý Květen 13 16:15:07 CEST 2003

Dobry den,
mam nasledujici problem, poridil jsem si DVD vypalovacku ATAPI  TOSHIBA
DVD-ROM SD-R5002 s umyslem si pomoci pri zalohovani (od te kupy CDcek).
Domnival jsem se, ze proste vymenim mechaniku z CD-RW na DVD-RW a bude to.
Bohuzel se nic takoveho nestalo, CD-R a CD-RW funguji normalne, ale DVD-RW
(MEMOREX) mi jde pouze sformatovat ( s pomoci dvdtools volba blank=all ) a
pri pouziti programu cdrecord-ProDVD vse funguje, jenze se jedna o testovaci
verzi do 1 GB. Na strankach se sice pise o komercni verzi, ale nak jsem nikde
nenasel informaci ohledne toho kde a zakolik se da dotycny program sehnat.
Neni tu prosim nekdo, komu tato vypalovacka funguje ?

Za pripadnou odpoved predem dekuji

			Honza