log apache

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Květen 13 17:19:14 CEST 2003

On Tue, 13 May 2003, Rybarik, Michal wrote:

> to ti nejaky vir/trojan/hacker osahaval stroj proti microsoftim dieram.
> ked nebezis MS IIS tak imho mozes spokojne ignorovat.
>
> btw, mam toho tiez plne logy. uz som rozmyslal nad scriptom, ktory
> ipcky z ktorych to ide rovno zakaze na firewalli. nech je pokoj.

Viděl jsem na tyto červy modul do Apache, např. tady něco roste:
http://www.networkdweebs.com/stuff/security.html

Ale podle diskusí na různých místech z toho vyplývá, že to stejně generuje
další trafic, zatížení serveru, práci navíc atd. takže je lepší ty logy
grepnout a odfiltrovat ty pokusy o napadení než proti tomu nějak výrazně
bojovat.

R.V.