vytvareni novych RAID mirrorovych disku

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Květen 13 17:26:14 CEST 2003

V Út, 13. 05. 2003 v 10.24, Krištof Petr napsal:

> IMHO je to tim, ze jeden disk je na primarnim a druhy na sekundarnim
> kanale. Tohle jsem uz videl vickrat. Ale proc je to tak, to nevim.
Onehda jsem resil neco podobneho a kdosi mi na to odpovedel ve smyslu:

linux (kernel) si disky na primarnim radici detekuje sam, sekundarni
prebira z BIOSu.

Nejake duvody pro takove chovani tam byly uvadene, ale uz si to
nepamatuji. Bylo to tusim v teto konferenci, tak by se to asi dalo najit
v archivu.

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>