Routovani verejnych IP adres do vnitrni site

Milos Svasek svasek na boule.cz
Středa Květen 14 09:05:09 CEST 2003

Jirka Kubík wrote:
> Ahoj,
>
> resim nasledujici problem. Mam sit pripojenou do internetu pres Linux
> router na kterem bezi maskarada. Router ma klasicky 2 ethernet karty.
> Adresa vnitrni site je 192.168.1.0 ... Mam od providera dalsi verejne IP
> adresy a ja bych je potreboval nejak dostat do vnitrni site na urcte
> stanice. Jake je podle vas nejlepsi reseni ?

Chcete mit vevnitr ty verejne adresy, nebo chcete, aby se to tak jevilo
na venek?

Pokud to prvni, tak stastaci na vasi Default GW (firewall, proxy?)
nastavit kam routovat ty vyjmenovane adresy (vnitrni sitovka) a ostatini
stanice se budou ptat.

Pokud to druhe, tak muzete ty verejne adresy nahodit na tom vnejsim
rozhrani vaseho firewallu a udelat netransparentni preklad na nejakou
adresu uvnitr (v kombinaci s potrebnym portem).

S pozdravem,
--
Milos Svasek
UNIX System Administrator