vytvareni novych RAID mirrorovych disku

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Úterý Květen 13 18:28:47 CEST 2003

David Rohleder wrote:

> Skoda, ze to neni pravda.
> dd if=/dev/zero of=disk jsem delal pri experimentech pomernce casto.

Podle me proste novejsi disk je trosku jinaci protoze je z jine serie -
trebas novejsi nebo starsi.

Taky jsem osobne videl Westerny 200GB - jeden byl o 50MB vetsi - jo holt
zalezi kus
od kusu - u raid-u pak doporucuji proste nechat nejakou drobnou rezervu
protoze
kazdy si 200GB pocita jinak...

--
  .''`.