Tuhnuti ACPI-patched kernelu

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Úterý Květen 13 18:05:40 CEST 2003

On 01. Jan, 01:00 AM CET,  wrote 0 lines:

> [...]
> mam dost problemy s kompletnim tuhnutim systemu s ACPI patchem. Po urcitem
> case (asi 2-4 hodny po startu) system kompletne vytuhne. Jediny co chodi, je
> ping na eth0 ale sluzba zadna. Procesor asi bezi na 100% (vetracky vetraj
> jak o zivot).
> Stroj je NB Acer TravelMate 432LC (P4, chipset Intel 845), Debian SID,
> kernel 2.4.21-rc1, posledni ACPI patch.
>
> Nemate s necim podobym zkusenost, hlavne jak to diagnostikovat ? Vytuhne to
> nahodne, kdyz dam jadru option acpi=off, je to OK. Mam podezreni na najakej
> prechod do sleep modu, ale nevim co to muze byt.

Já nevím co s tím, jako obvykle, ale ptal jsem se jiných, kteří to přímo
vyvíjejí a zde je jejich rada...

On Wednesday 07 May 2003 18:27, Martin Kamín ZULU wrote:

> Will somebody help me which one ACPI patch and swsuspend patch to
> use for Madrake's kernel linux-2.4.21-0.13mdk?

You would have trouble patching that kernel - it is still in the future :-)
(actually too modified by vendor)

1) You can look for Brads patch on the list and apply to 2.4.20 vanilla

2) Get 2.4.21-rc1 from kernel.org or bitkeeper, and patch in the order
below.

-rw-------    1 root     root      4091384 Apr 26 02:27
acpi-20030424-2.4.21-rc1.diff
-rw-------    1 root     root       191526 Apr 26 02:27 swsusp-rc1-1924
-rw-------    1 root     root        15149 Apr 26 02:27
swsusp-1925-incremental
-rw-------    1 root     root         5038 May  4 11:32
swsusp-1926-incremental
-rw-------    1 root     root        11141 May  4 11:32
swsusp-1927-incremental

Please get yourself gcc295 for compiles - see
+http://sourceforge.net/mailarchive/forum.php?thread_id=2074827&forum_id=32925

If you have a toshiba, and experience hang on boot, boot with acpi=off and
look for toshiba related hwclock
+fix on acpi list.

Regards
Michael

P.S. Please note new list here: swsusp-devel na lists.sourceforge.net

Snad pomůže...
MK