Routovani verejnych IP adres do vnitrni site

Jirka Kubík linux na mukt.cz
Středa Květen 14 10:53:46 CEST 2003

Ja nemuzu pouzit DMZ. Potrebuju aby byly ty verejne IPcka dostupne
v te vnitrni siti. Aby ten konkretni stroj mohl mit verejnou IP adresu.
Je to sit ktera propojuje nekolik panelaku a je do netu pripojena pres
router. V kazdem panelaku je switch a u serveru je taky switch, do
ktereho
se to vsechno stahuje. Nemuzu tahat dalsi draty, takze to potebuju nejak
naroutovat dovnitr. Ja jsem se s timhle nikdy nesetkal a nejako nemam
paru jak to provest. Uz si s tim hraju asi 4 dny a jeste jsem nic
nevykoumal ...

>resim nasledujici problem. Mam sit pripojenou do internetu pres Linux
>router na kterem bezi maskarada. Router ma klasicky 2 ethernet karty.
>Adresa vnitrni site je 192.168.1.0 ... Mam od providera dalsi verejne
>IP adresy a ja bych je potreboval nejak dostat do vnitrni site na urcte

>stanice. Jake je podle vas nejlepsi reseni ?

Podle Vašeho popisu soudím, že byste potřeboval těch pár IP mít přímo
dostupné z Internetu. Pak bych doporučoval dát do toho routeru třetí
kartu a udělal DMZ, IMHO je to mnohem bezpečnější než povolovat přístup
do vnitřní sítě.

S pozdravem
D.T.