spinac 220V na seriovy port

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Květen 14 10:56:40 CEST 2003

> mal spojene piny
> prud, a medzi nich
>
> Zajimavy napad :)
>
> Akorat bych doporucoval, aby se misto prosteho "spojeni" to piny
> napojily pres diody - kdyby se tam objevilo nejake cislo jine
> nez 00 / 255.

tusil som ze sa niekto ozve a prida aspon jednu diodu alebo odpor :o) kazdopadne
toto sa mi celkom pozdava, nakolko presne chapem, na co tam tie diody su. da sa
este takemuto zapojeniu nieco vytknut? este asi nie je osetreny stav skratu, ale
to uz si holt treba dat pri konstrukcii pozor.

btw, nechce sa to niekomu povodnemu tazateli zletovat? ja mu to spravim, ale kto
po to pojde do blavy...

pixall