Vzdalene vytaceni

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Květen 14 11:05:34 CEST 2003

> Dobry den,
>
> neznate nekdo programek, kterej by zajistoval vzdalene pripojeni do netu.
> Myslim neco jako je webove vytaceni ve WinRoute nebo WinProxy. Aby si
> uzivatel s Woknama mohl klinkout na Dial a server spusti vytaceci skript.
> Moc by se mi to hodilo...

Pouzivam k velke spokojenosti - myslim, ze se to jmenuje Linecontrol (psal
to nejaky Svycar, snad to bude k nalezeni nekde na sourceforge). Na serveru
bezi daemon, ktery registruje pozadavky klientu na pripojeni, kdyz se odpoji
posledni, shodi linku.
Podobnych programu je vic, ale zadny mi nevyhovoval tak, jako prave
Linecontrol. Ale mam pocit, ze posledni verze, co jsem videl, uz nema
windowsove klienty free, ale neco se za ne plati.

S pozdravem Zdenek Bohm