vytvareni novych RAID mirrorovych disku

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Květen 14 11:08:30 CEST 2003

Matus "fantomas" Uhlar <uhlar na fantomas.sk> writes:

> David Rohleder <davro na ics.muni.cz> wrote:
> -> nema nekdo nastroj, kterym se da jednoduse vyrobit novy disk, ktery se
> -> da vlozit do RAIDu misto jednoho z havarovanych mirrorovanych disku?
> -> Osobne se mi to skoro podarilo castecne automatizovat pomoci parted,
> -> ale neni to nic moc dilo. Co jsem zatim zjistil:
> ->
> -> - dd nefunguje, protoze ani dva uplne stejne disky nemusi mit stejnou
> ->  geometrii a fdisk se vzteka.
>
> parkrat som mal problemy linuxu nanutit inu geometriu ako si myslel. Urobil
> [...]

Mne ani tak nejde o to nekomu nutit geometrii disku, ja proste chci
nejakym dostatecne automatickym zpusobem vyrobit na novem disku
partisny a zaradit je do mirroru. Geometrie je mi celkem ukradena,
jenomze vetsinou se ty nastroje vztekaji, kdyz chci vyrobit partisnu
nekoncici nebo nezacinajici na zacatku cylindru.

Brno, Czech Republic