Routovani verejnych IP adres do vnitrni site

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Středa Květen 14 11:35:52 CEST 2003

Ahoj
muzete z tech rozhrani udelat bridge -
Balicek bridge-utils
Pak co je na jednom rozhrani (eth0)
se objevi na druhem (eth1)
Mam takto udelany AP -
eth0, wlan0, wlan1.
eth0 a wlan1 jsou spojeny do br0, ten ma IP adresu (ale nemusi)
pak pocitace na ethernetu a pocitace na bezdratu jsou na jedne
siti.

je to vase situace?

Radek.Kohout na op-profashion.cz

----- Original Message -----
From: "Jirka Kubík" <linux na mukt.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Wednesday, May 14, 2003 10:53 AM
Subject: RE: Routovani verejnych IP adres do vnitrni site

Ja nemuzu pouzit DMZ. Potrebuju aby byly ty verejne IPcka dostupne
v te vnitrni siti. Aby ten konkretni stroj mohl mit verejnou IP adresu.
Je to sit ktera propojuje nekolik panelaku a je do netu pripojena pres
router. V kazdem panelaku je switch a u serveru je taky switch, do
ktereho
se to vsechno stahuje. Nemuzu tahat dalsi draty, takze to potebuju nejak
naroutovat dovnitr. Ja jsem se s timhle nikdy nesetkal a nejako nemam
paru jak to provest. Uz si s tim hraju asi 4 dny a jeste jsem nic
nevykoumal ...