Postgre 7.3 LATIN2 sort

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Středa Květen 14 12:26:20 CEST 2003

On Wed, May 14, 2003 at 09:09:12AM +0000, Jiří Pašek wrote:
> nainstaloval jsem postgre 7.3, vytvořil databázi s encoding LATIN2, naplnil
> českými daty ale data se neřadí česky. nevíte někdo kde dělám chybu, dík

Nějak v tom popisu chybí, jak jste té databázi řekl, že má nad těmi
Latin2 daty řadit česky a ne třeba polsky. Encoding je dobré, ale
říká to, jakou znakovou sadu ukládáte, nikoli jak řadíte.

Locales nastavené máte?

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.