Čtečka čárových kódů

Petr Balas petr-news na balas.cz
Úterý Květen 13 21:30:01 CEST 2003

Tomáš Honzák wrote:

> Dobrý den,
>
> chtěl bych se poptat, zda někdo používá s linuxem čtečku čárových kódů
> a jak to vůbec funguje, jestli teda vůbec :)
> Snažil jsem se tak různě googlovat a nejsem z toho moc moudrej :)
> respektive chápu to správně, že ta čtečka ten kód rozluští, převede na
> číslo a to pošle v nějaké rozumně dokumentované podobě do PC po sériovém
> portu? Nebo je to složitější? Liší se to model od modelu?
>
> Díky za všechny postřeha či případné nakopnutí na ty správné stránky :)

Bud jsem videl klavesnicove varianty co to prectene cislo poslaly jako
kdyby prislo normalne z klavesnice (mezikus na klavesnicovem kabelu)
a nebo normalne prez seriovku jako uplne obyc cislo. Jedina zrada byla
u tech klavesnicovych v tom, ze do programu to prislo jako hackovane
znaky - +ěščřžýáíé a  bylo nutne to zpetne vydekodovat.
Pod Linuxem jsem to nerozbihal ale nevidim v tom problem.
Kdyztak se mi ozvete mailem.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)