Vzdalene vytaceni

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Květen 14 15:02:38 CEST 2003

> ja sem to resil pomoci PHP - uzivatel kline na tlacitko a PHP
> spusti wvdial.

behal som rovnaku konfiguraciu.

> Pomoci pingu zjistuju jestli jsem pripojeny a podle toho je tam bud
> "pripojit" nebo "odpojit"

ja som si pisal kazdu zmenu stavu (poziadavok na vytacanie - spojene -
poziadavok na odpojenie a odpojenie) do sql databazy a podla toho som
robil aj robil biling (ten kto vytocil, tomu sa to pripisalo na ucet).
a userovi sa na windowsovom (active)deshtope zobrazovalo okienko, ako
dlho je pripojeny a kolko uz preinternetoval. ping sa mi nevidi tak
vhodny, jednak zbytocne nieco lezie cez linku, a jednak ked je velky
traffic, nemusi prejst vobec. to uz by som radsej grepoval z ifconfigu
ppp interface. [ale tym netvrdim ze tvoje riesenie je zle, len ze takto
od stola sa mi nevidi najlepsie].

pixall