Seriova mys s koleckem pod RH 7.3. Jak nainstalovat?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Květen 14 18:42:44 CEST 2003

Dne st 14. května 2003 15:32 jste napsal(a):
> Jsem zacatecnik a nevim co pouzit. Dik. DZDZD.

Například psát tento dotaz jako novou správu a né odpovídat na apache -
problemy s formulari na strankach to za první.

Dale těžko ti někdo pomůže s tak všeobecným dotazem křištálové koule nemáme.

Jinak normálně připojit a konfiguračním programem nastavit.

Taktéž nevíme zda ji máš na comX nebo ps/2.

Jinak třeba udělat link /dev/mouse na příslušné zařízení při ps/2 na
/dev/psaux

Dále nastavit konfigurační soubory:
Pro konzoli:

/etc/sysconfig/gpm
/etc/sysconfig/mouse

SOUBOR MOUSE:
MOUSETYPE="ps2"
XMOUSETYPE="IMPS/2"
FULLNAME="Microsoft IntelliMouse (PS/2)"
XEMU3=no
DEVICE=/dev/mouse

Pro X ka

/etc/X11/XF86Config

Příklad:

Section "InputDevice"
	# Modified by mouseconfig
	Identifier  "Mouse0"
	Driver      "mouse"
	Option	    "Device" "/dev/mouse"
	Option	    "Protocol" "IMPS/2"
	Option	    "Emulate3Buttons" "no"
	Option	    "ZAxisMapping" "4 5 6 7"
EndSection

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |