mount cdrom

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Květen 14 18:59:45 CEST 2003

Dne st 14. května 2003 14:37 jste napsal(a):
> mam problemek,
> pokud zadam prikaz mount /dev/cdrom /mnt/cdrom,
> tak mi zahlasi chybu:
> chybny typ ss, chybny prepinac, chybny superblok, na /dev/cdrom nebo prilis
> mnoho pripojenych systemu souboru.
>
> vypis ve fstab:
>
> /dev/cdrom /mnt/cdrom iso9660
> user,iocharset=iso8859-2,codepage=852,ro,umask0 0 0
>
> nevite nekdo co s tim?
> protoze pak kdyz chci prohlizet /mnt/cdrom, tak mi zahlasi ze urcity
> adresar sice existuje, ale nelze na nem provest stat: no such file or
> directory a pak mi zobrazi jen prvni soubor a cd.

Já používám pouze mount /dev/cdrom a funguje to OK

V fstab mám
/dev/cdrom              /mnt/cdrom              iso9660
noauto,iocharset=utf8,owner,kudzu,ro 0 0
/dev/cdrom1             /mnt/cdrom1             iso9660
noauto,iocharset=utf8,owner,kudzu,ro 0 0

iocharset=utf8 je tam proto že pracuji v utf8.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |