Instalace GD2

Jiří Němec konference na menea.cz
Středa Květen 14 20:49:12 CEST 2003

přeji pěkný večer,

potřebuji nainstalovat GD2 knihovnu. Na serveru mi běží PHP 4.3.1,
Apache 1.3.27. V této verzi PHPka je již GD knihovna podporována.
Proto jsem překompilovával PHP s --with-gd ale při kompilaci mi hlásí
že

configure: error: libpng.(a|so) not found.

z toho usoudil, že mi chybí knihovna png, tu jsem tedy nainstaloval
(plus potřebnou zlib) ale i po zadaní cesty k této knihovně

--with-png-dir=/usr/local/libpng

je mi vypisována hláška zmíněná na začátku emailu. v tomto adresáři se
žádný soubor libpng.a ani libpng.so nenachází (ani nikde jinde...).

libpng jsem stáhl z http://www.libpng.org/pub/png/libpng.html

poradíte někdo co se s tím dá dělat? GD2 nutně potřebuji, minimálně s
podporou JPEG a PNG (mám i verzui 2.0.7 s podporou GIFů, ale nechci to
teď komplikovat).

jiri nemec, ICQ: 114651500
www.menea.cz - www stránky a aplikace