Kdo pouziva Linux?

Lukas Vondracek lukas.vondracek na post.cz
Středa Květen 14 04:46:01 CEST 2003

> Vite nekdo o nejake vetsi firme, ktera pouziva Linux na neco jineho nez WWW,
> ftp nebo router / FW? Vetsi = minimalne 1000 zamestnancu. Nejlepe > 2000
> o nekom nebo o miste, kde zjistit par firem? Klidne i zahranicnich.

mimo referenci zminovanych primo distributory mozna stoji za zminku i co
je v provozu doma v CZ>

1) Napriklad Benzina a.s. provozuje prodejni system na Linuxu vc.
stanic.... tusim, ze meli Debian!

2) Nektere blize nespecifikovane casti systemu provozuje na Linuxech
Eurotel.

3) Z dalsich, kteri v CZ nebo SK provozuji IS nebo nejake zajimave
projekty na Linuxu lze uvest napr:

Statní urad pro jadernou bezpecnost, CEZ, a.s.- JEDU, JETE, (cast), SEP,
a.s. - JE Bohunice, GROUP 4, Fakultni nemocnice Bulovka, Ceska posta
s.p. ...

a to jsem zminil myslim jen nepatrny zlomek (vyhrabnuto nahodne).

Z vlastni zkusenosti vim, ze rada spolecnosti se z nejakeho mne neprilis
zrejmeho duvodu k tomu, ze provozuje Linux nehlasi, ale potesitelne je,
ze trend tohoto chovani je sestupny.

--
LV