Kdo pouziva Linux?

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Květen 15 07:49:48 CEST 2003

> servrech vcetne TU
> hodne pres
>
> Co se tyka vysokejch skol, tak vetsina z nich ma Linux i na
> pracovnich stanicich (a nebo se podivejte na kolej nejake VS
> - ale to neni pro Vas asi ten pravej argument).

Presne, to neni ono. Ja potrebuju nasazeni linuxu, kde pad muze mit zavazne
dusledky pro firmu. Pokud mi nekde padne linux na routeru, tak se nic
nejede. Obnovim ze zaloh a jedu. Totez u WWW, FW. Castecne u file serveru.
Ale pokud mi padne IS, tak se mi zastavi vyroba a nehnu s tim. Update ze
zaloh nepomuze, protoze tam nebudou aktualni data a je to proste prusvih.
Takze spis jde o nasazeni Linuxu tam, kde proste nesmi dojit k problemum.
Nicmene nejake data uz mam. Diky vsem, co poslali.

TNX