Co je to presne rawdevice?

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Čtvrtek Květen 15 09:22:13 CEST 2003

Radim Rozenek wrote:
> Pekny den,
> chtel sem najit neco o rawdevice (jaky je cesky ekvivalent?), ale nic poradneho jsem nenasel. Muzete me nekdo nasmerovat na zdroj, kde by se dalo neco najit o tehle problematice?

Jde o to, že aplikace nepoužívá pro ukládání dat na disky služeb
operačního systému, ale má přidělen diskový oddíl a pracuje si s ním
přímo. Např. db Oracle.

Na Oracle jsem našel např. toto:
http://www.oracle.com/ip/std_infrastructure/blueprints/emailonhp/blueprint_email/Design/Configuration_Options/Files_Systems_versus_Raw.htm.

Pokud v hledání zadáte "raw device", najdete toho víc...

český ekvivalent jsem zatím ještě neslyšel, obávám se, že buď nikdy
nebude nebo to bude pěkně hnusné slovní spojení.

--
Vladimír Náprstek

mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz