HTB a nastaveni - delsi

Jan Povolný povolny na utrv.ujep.cz
Čtvrtek Květen 15 08:43:58 CEST 2003

Dobry den,

diky za ohlasy, tusil jsem, ze budu muset pakety znacit uz pomoci iptables,
jiny zpusob asi neexistuje. Zkusim, diky.

Jeste jeden dotaz k HTB. Po inicializaci vypise do /var/log/messages pro
kazdou tridu tento warning

----------cut---------
HTB: quantum of class 10010 is small. Consider r2q change

Zkousel jsem ruzne nastavovat r2q, ale v podstate jsem se toho vypisu
nezbavil a navic mi neni uplne jasne, jakou hodnotu bych mel vlastne kde
nastavit. Naznak meho konfiguraku je v nekterem z predchozich prispevku
tohoto threadu, byl bych moc vdecny za radu, jakou hodnotu a kam pro ty
tridy vlozit a jaky ma vlastne tato hodnota efekt. I pres tyto hlasky totiz
dle meho HTB funguje velmi uspokojive a dela to, co po nem chci...

Diky
Jan Povolny