Co v tom bylo... (Was: jak se podivat na Vlastni oci)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Květen 15 10:29:19 CEST 2003

On Čt, 2003-05-15 at 10:17, Petr Šobáň wrote:

> A není toto málo bezpečné ??

mozna, ale je to hodne jednoduche pro klienty. A taky to funguje vsude -
jdu okolo jakekoliv online masiny a muzu se mrknout na svoje ucty,
nemusim nic instalovat ani nastavovat. Dokonce nekterym se povedlo
mrknout se na ucet i z lynxe (to je prohlizec, ne pocitac). Nejspis to
tak pujde i z ruznych PDA jedoucich orezanou operu nebo buhvico.

Petr