VM parametry v /proc a RH 7.3

David Lukaštík david.lukastik na 4stars.cz
Čtvrtek Květen 15 10:59:27 CEST 2003

Zdravim.

Stahl jsem si PDF Securing and Optimizing Linux a procitam sekci o VM.
Toto PDF pojednava prevazne o opptimalizaci RedHatu rady 7.x.

Nasel jsem tam soustu rad, ale nedokazu si poradit s jednou veci a to
je, kdyz radi napr.:
nastavte buffermem v /proc/sys/vm

Kdyz pouziju standartni prikaz : sysctl -w vm.buffermem="70 10 60"
vypise mi "error: 'vm.buffermem' is an unknown key."

V adresari /proc/sys/vm se soubor buffermem vubec nenachazi. :o(

Jakym zpusobem prinutim kernel, aby bral i tyto pro nej pry
nenastavitelne veci?
Zapomnel jsem neco doinstalovat?
Pripadne musim neco povolit pri kompilaci kernelu?

Diky

Davadu
--
David "Davadu" Lukaštík