Kdo posle Mandrake 9.1 za man poplatek?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Květen 15 11:16:52 CEST 2003

> Je v nich urcite nejvice nesnasenlivcu, kteri nas, ktere moc radi nazyvaji
> BFU, poucuji, ale asi si ve sve "osvicenosti" neuvedomuji, ze tak necinime
> jen proto, ze jsme "brain free", ale hlavne proto, ze mame na praci take
> jine veci, nez vyhledavani v archivech a vysedavani u internetu, je v tom
> take jista davka lenosti, to priznavam, ale sam mam pracovni vytizeni na 7

Takze vas cas jako setrit lze, ale nas cas nikoliv? My ostatni si mame
precit neco, na co lze prijit po precteni Meta-FAQ nebo intuitivne a pak to
smazat a tvarit se, ze nas to nic nestalo?

> ze 7,5 hodiny prac doby, tak se snazim si cas usporadat a hledam nejsnazsi
> reseni. Nehlede na to, ze me to v konecne fazi prislo o 300 korun levneji
> nez z  http://Mandrake.cz a to jsou pro me dobry tri stovky.

Konference linux na linux.cz NENI bezplatny support . Je to zajmova konference
lidi, kteri maji spolecne zajmy. Tim zajmem urcite _neni_ radit lenochum jen
kvuli tom, aby lenoch usetril 5 minut sveho casu nebo 300 stovky za media s
kyzenou distrobuci.

> Pritom by prece stacilo se prispevkem nezabyvat a vymazat jej, n'est-ce
pas?
Po precteni, ze? Za nula sekund, ze?

> Adresat bude vedet, komu to patrilo.

To rozhodne bude.