HTB a nastaveni - delsi

Zdeněk Drlík zdenek.drlik na seznam.cz
Čtvrtek Květen 15 13:10:42 CEST 2003

Mrknete na stranku http://luxik.cdi.cz/~devik/qos/htb/manual/userg.htm, tam
je o nastaveni R2Q i o pocitani parametru Quantum psano docela srozumitelne.
Pocita se to podle MTU, ktere je typicky 1500, defaultni R2Q=10 a je tedy
dobre pro rychlosti od 15000 kB/s (120kbit/s) vys. Pokud pouzivate nizsi
(podle Vaseho konfiguraku pouzivate 48kbit), tak musite R2Q snizit podle
toho. Pro 48kbit vychazi R2Q=4 (klidne muzete dat i 3, pokud byste chtel
jeste nizsi rychlosti).
S pozdravem

Zdenek D.

"Jan Povolný" <povolny na utrv.ujep.cz> píše v diskusním příspěvku
news:b9vcvf$1j8g$1 na ns.felk.cvut.cz...