Co v tom bylo... (Was: jak se podivat na Vlastni oci)

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Květen 15 14:21:08 CEST 2003

	IMHO ma prirknutou spravnou dulezitost... u normalniho podpisu
mate jeste sanci u grafologa, u elektronickych dokumentu mate jednicky
nuly a konec...

> pardon, tohle je ale konfa o linuxu, takze mam samozrejme linux.

	Osobne nemam vyzkouseno, ale mam za to, ze USB Mass Storages se
automaticky pripojuji i v Linuxu, pri vhodnem nastaveni (rozumej, easy
use ve vetsine distribucich)...

> naznacujete, ze doma bych mel zatahnout zaluzie, nez se jdu podivat na
> stav uctu? A prohledat pokoj kvuli stenicim??

	Rikam jen, ze rici, ke svemu pocitaci jsem VEDOME nikoho
nepustil, manzelku ani deti nemam, takze jsem v bezpeci je cesta do
pekel... a utoci se zasadne na nejslabsi clanek, nikoli hlavou o zed...

> a to jeste na tu spatnou (stranu). V jinych zemich (za
> oceanem) je velka
> cast rizika prenesena na banku a je to v pohode. U nas CNB vydala v

	Riziko pri placeni kartou mozna - ostatne urcita srovnani tu
existuji nekolik let. Ovsem pokud neco elektronicky signujete
(certifikatem, podpisem apod.), tak je to IMHO stejne vsude na svete...
- otazka revokace a dokazovani okolo toho muze byt samozrejme jina...

> podobnem smyslu "doporuceni", ktere vsechny nase banky s usmevem
> ignoruji. Kdyby u nas nebujela ignorace monopolu/oligopolu takovym
> stylem a banky musely rucit za zneuziti, hned by se zacaly snazit o

	A banky nepodlehaji ve styku s obcanem obransko pravni
problematice - v tom Joudovi byla jeste i jina reportaz a v ni jak se
domahat nahrady skody zpusobene (nezavinene) zarizenim dodavatele
(konkretne slo o zroj, ktery "sezehl" pamet, disk a jeste cosi) - nejde
to adekvatne napasovat na certifikat a produkt banky?