OT:Re: Co v tom bylo... (Was: jak se podivat na Vlastni oci)

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Květen 15 15:23:15 CEST 2003

Dne čt 15. května 2003 15:00 jste napsal(a):

> Pokud nekdo ma jeden kod, tak muzete byt klidny. Pokud jich ziska radu
> po sobe, tak se da spocitat tajny klic i aktualni polohu
> v synchronizacni sekvenci. Mozna by se nekteri lide divili, ze tech
> kodu nemusi byt az tak mnoho. Ten system stoji na tom, ze je tezke
> zachytit sekvenci autorizaci i se znamymi vstupnimi daty po sobe
> bez mezer po dostatecne dlouhou dobu (v zavislosti na pouzitem
> aparatu a sifre ten pocet autorizaci zacina na cca 20).
> Je to otazka pouziteho algoritmu, ocekvam pouziti 3DES, coz by mohlo
> byt rozumne bezpecne. Pred nejakou dobou jsem sledoval diskusi nad
> [...]

Samozřejmě by me musel tím padem odposlouchávat casteji a opisovat si ty kody
atd...

Samozřejmě vše jde zneužít, ale myslím si že u e-banky je to stíženo zatím
nejvíce a pokud se clověk chova taktéž trochu rozumě.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |