Supermount

Martin Spirk Martin.Spirk na pvt.cz
Čtvrtek Květen 15 15:29:28 CEST 2003

On Thu 15. May 2003 15:08, you wrote:

> funguje bez problemov so standardnymi mechanikami, ja som zatial problemy
> nezaznamenal ani pri digitalnych fotakoch. takze fakt super :)

Ja jsem problemy zaznamenal (MDK 9.1, ciste nainstalovany), zhruba pri kazdem
desatem pokusu o pristup na medium to hlasilo I/O error. Podobne zkusenosti
jsem mel i na jadru z MDK 9.0. Pokud jsem to pouzil v kombinaci se sambou jak
zde bylo doporucovano, tak pro read-only media by to snad slo, ale pokud jsem
to pouzil pro USB-key tak se podivne synchronizoval obsah adresare, kdyz jsem
na nej neco nakopiroval, tak se to sice provedlo, ale ve vypisu adresare to
nebylo.

		Martin