Porovnavani obrazku podle obsahu

Jiri Eger jiri na eger.cz
Čtvrtek Květen 15 15:08:45 CEST 2003

Skvele dik moc.
Jestli jsem to dobre pochopil, tak by to mel byt ten findimagedupes ?
Tam ale pisou ze je problem s obrazky z webovych kamer. Ze by tam byl sum ?
Kazdopadne to vyzkousim.

Jeste jednou dik moc.

P.S. Nemas zkusenosti z web kamerou pod Linuxem ? Nemuzu k zadnym kameram
najit drivery.

Jirka

"Michal Cihar" <cihar na email.cz> píse v diskusním príspevku
news:b9vv26$1pgh$2 na ns.felk.cvut.cz...